tirsdag den 28. oktober 2014

Nyt 28/10 En teknisk fejl, men arbejdet fortsætter!

UPS!

Nogle gange sker der en teknisk fejl og det gjorde der i den grad også da jeg arbejde på forsiden til Bog 2. Min computer begyndte at opføre sig mærkeligt og før jeg fik set mig om var filen væk og computeren ville ikke gemme det der var åbent i photoshop. 

Så var der jo heller ikke andet end at starte forfra og det gjorde jeg så, på næsten ingen tid nærmede jeg mig det niveu som forsiden var på før og med lidt hårdt arbejde håber jeg på at kunne færdiggøre den inden slutningen af november senest. Ellers regner jeg med at kunne udgive de første nye to bøger i 2015 og gen udgive Bog I kort tid efter hvis ikke tidligt i 2016.

sådan ser forsiden ud nu, med ændringer til lokomotivets placering såvel som udsende.
Med disse nyt håber jeg på at jeg ikke skal fortælle mere om tekniske fejl eller forsvundne filer!

Forfatteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar