søndag den 22. maj 2016

Første materiale til de nye bøger er offentliggjort men der mangler stadig lidt hjælp!

Den første reklame for "Elias & lyntoget
Første plakat til "historien om Dagmar" 




















Som i nu kan se sker der en hel del. Flere af kapitlerne er nu ved at være færdige og noget af det første kunstneriske arbejde er igang. Desvære er der kun tale om reklamer i denne omgang.

Trods at skriveriet går stødt fremad så er der stadig brug for hjælp, din hjælp.

Før bøgerne kan udkomme har seriens forfatter, Jeg Sebastian Berthelsen, brug for nogle friske læseheste til at hjælpe mig med at læse teksten til bøgerne igennem før at jeg begynder på illustrationerne.

Da det nemlig er første gang at jeg satser så stort på min bogserie så er det også vigtigt for mig at kvaliteten er så høj som jeg kan levere den. Nu er der jo så bare det at jeg kun tæller som en mand, med et sæt øjne-

Derfor har jeg brug for nogle der kan tage sig tid til at læse noget tekst igennem og give sin mening til kende og dermed hjælpe med at forme bøgerne, hvilket ikke bare er en stor hjælp mens også sikre mere at bogen rammer helt rigtig hos det publikum som vælger at købe bøgerne, i henholdsvis Odense og Ålborg, eller på amazon.

Så hvis det lyder som noget for dig, så kontakt mig på Sebsi707@gmail.com med emnet "DDJH 2016" og så kan vi snakke sammen om samarbejdet.

håber at høre fra dig snart!
Forfatter
'Sebastian J Berthelsen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar